Aktualności
Ekstraliga kobiet z oficjalną piłką rozgrywek!
ZINA to marka znana w świecie polskiej piłki nożnej. Firma od 2013 roku ubiera polskich sędziów piłkarskich. Teraz współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej została rozszerzona o porozumienie, zgodnie z którym Sponsor zaopatrzy wszystkie kluby Ekstraligi w komplety oficjalnych piłek.
– Piłka nożna kobiet pozostaje jednym ze strategicznych projektów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Po zeszłorocznej umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą rozgrywek, to kolejne porozumienie na drodze profesjonalizacji, budowania wartości i popularyzacji marki Ekstraligi kobiet. Wierzymy, że coraz lepiej opakowane rozgrywki będą przyciągać przed telewizory i na stadiony szersze grona odbiorców. Regularna obecność na antenach telewizyjnych to także wzrost zainteresowania ze strony potencjalnych partnerów rozgrywek, stąd umowa z naszym partnerem, spółką Zina, producentem oficjalnej piłki rozgrywek, która zadebiutuje w Ekstralidze w pierwszej kolejce rundy wiosennej bieżącego sezonu – mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować o zawarciu umowy sponsorskiej z producentem piłki Zina Sierra Pro 2.0.
— PZPN (@pzpn_pl) February 12, 2021
Od rundy wiosennej bieżącego sezonu, aż do zakończenia sezonu 2023/24, piłkarki Ekstraligi będą rozgrywać oficjalne mecze dedykowaną piłką!
– Jestem bardzo szczęśliwy, że od tego sezonu wszystkie zawodniczki Ekstraligi będą używały naszego najwyższego modelu piłki - Sierra Pro 2.0 wyprodukowanej w technologii wyznaczającej standardy we współczesnym futbolu. Nasze piłki zawsze cieszyły się niesłabnącą renomą, dlatego tym bardziej cieszy fakt obecności tych piłek na boiskach najwyższej klasy rozgrywkowej kobiet. Wysoka jakość piłek ZINA znajduje dzisiaj swoje potwierdzenie we właśnie rozpoczynającej się współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas PZPN, tym samym zacieśniamy nasze relacje w celu podnoszenia poziomu sportowego w polskiej piłce kobiecej. Współpraca z Ekstraligą otwiera również nowy rozdział w naszej firmie, w której większą uwagę zaczniemy przywiązywać do oferty kierowanej właśnie dla kobiet – powiedział Leszek Cieślak, współwłaściciel PPH OPTIM, będącego właścicielem marki Zina.
W ramach współpracy, poza dostawą piłek, marka ZINA będzie eksponowana podczas meczów telewizyjnych na bandach LED/wideo lub statycznych oraz w ramach mediów społecznościowych dotyczących rozgrywek.
Przed rozpoczęciem rundy wiosennej sezonu 2020/21 każdy klub Ekstraligi otrzyma po 20 oficjalnych piłek. Zgodnie z umową takie dostawy będą również realizowane do wszystkich klubów Ekstraligi przed rozpoczęciem każdego z trzech kolejnych sezonów współpracy objętej umową. W przypadku, gdy zapotrzebowanie danego klubu będzie większe – umowa gwarantuje klubom możliwość zakupu dodatkowych oficjalnych piłek ze zniżką 48% od ceny katalogowej.
Po umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą meczów, niniejsze porozumienie jest kolejnym ważnym krokiem na drodze budowania jednolitego, rozpoznawalnego wizerunku i rozwoju marki Ekstraligi.