Aktualności
Zakłady bukmacherskie FORTUNA Sponsorem Tytularnym Pucharu Polski!
FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie to marka znana już piłkarskiej publiczności w Polsce. Od 2018 roku jest ona Sponsorem Tytularnym rozgrywek o mistrzostwo 1. Ligi mężczyzn, teraz do swojego sponsoringowego portfolio dokłada także sponsoring tytularny Pucharu Polski. Rozszerzenie współpracy z PZPN stało się naturalną konsekwencją wzorowej realizacji wspólnych działań w sezonach 2017/2018 oraz 2018/2019.
– Rozgrywki o Puchar Polski, zwane też Pucharem Tysiąca Drużyn, to zawsze gwarancja wielkich emocji. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Każdy może zagrać z każdym, niezależnie od poziomu rozgrywek, na którym obecnie występuje i walczyć o niezapomniany finał. Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a dziś mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką FORTUNA to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
– Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki, zwłaszcza w jej lokalnym wymiarze. Chcemy, by Fortuna była marką dla wszystkich, dlatego mamy nadzieję dobrze wykorzystać szeroką rozpoznawalność i zasięg Pucharu Tysiąca Drużyn – mówi Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
W ramach współpracy sponsoringowej FORTUNA uzyskała prawa posługiwania się tytułem „Sponsora Tytularnego Pucharu Polski” i nazwą rozgrywek FORTUNA Puchar Polski. Zakłady bukmacherskie mają także prawa do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski. Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku.