Aktualności

Nowy logotyp i identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski

Aktualności27.06.2019 
Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że w związku ze zmianą logotypu przez zakłady bukmacherskie Totolotek, sponsora tytularnego Totolotek Pucharu Polski, pojawia się także nowy logotyp i identyfikacja wizualna rozgrywek o „Puchar Tysiąca Drużyn”.

Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann, który przejęła zakłady bukmacherskie Totolotek, słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski.

Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. Od tego roku jest również sponsorem tytularnym Totolotek Pucharu Polski, a wcześniej był także partnerem rozgrywek oraz sponsorem kilku polskich klubów piłkarskich, jak Lechii Gdańsk, Jagiellonii Białystok, Wisły Kraków czy Górnika Zabrze.

Zobacz również

© PZPN 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. NOWY REGULAMIN ŁNP od 25.03.2019 REGULAMIN PROFILU UŻYTKOWNIKA PZPN Polityka prywatności