Aktualności
Hyundai przekazał 112 samochodów na Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019
Wśród 112 przekazanych samochodów znajdą się modele Genesis G80, SANTA FE, TUCSON, KONA, i40 Sedan i i40 Wagon oraz i20. Samochody będą wykorzystywane do transportu personelu organizacyjnego oraz gości turnieju w sześciu miastach Polski, które będą gospodarzami Mistrzostw Świata FIFA U-20.
W poniedziałek, 13 maja, przed stadionem Widzewa Łódź odbyła się oficjalna ceremonia przekazania samochodów Hyundai. Wzięli w niej udział przedstawiciele FIFA, PZPN, Hyundai Motor Poland, właściciele łódzkich Dealerów Hyundai oraz media. Sebastian Cyborowski, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland, przekazał symboliczny kluczyk do floty pojazdów Hyundai delegatom FIFA i PZPN.
– W imieniu Hyundai Motor Poland mam przyjemność przekazać flotę 112 samochodów Hyundai na potrzeby logistycznej obsługi Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019. Przekazujemy m.in. nowoczesne SUV-y Hyundai SANTA FE, Hyundai TUCSON i Hyundai KONA oraz luksusowe limuzyny Genesis G80. Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019 będą wyjątkowym wydarzeniem. Będziemy świadkami rywalizacji najbardziej utalentowanych, młodych ludzi, którzy marzą, aby zostać w przyszłości wielkimi gwiazdami piłki nożnej. Życzę FIFA i PZPN udanych mistrzostw, powodzenia zawodnikom oraz wspaniałych emocji wszystkim fanom piłki nożnej w Polsce – powiedział Sebastian Cyborowski, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.
112 samochodów Hyundai będzie udekorowanych naklejkami „Hyundai FIFA U-20 World Cup Poland 2019” w kolorze białym lub niebieskim. Oprócz udostępnienia floty samochodów na potrzeby Mistrzostw Świata FIFA U-20 Polska 2019, Hyundai Motor Poland przygotował także dla fanów piłki nożnej konkursy w mediach społecznościowych związane z tym wydarzeniem, a także zaplanował atrakcje przy dziewięciu wybranych meczach mistrzostw.
– Jestem zaszczycony, że mogę uczestniczyć w ceremonii przekazania samochodów Hyundai na Mistrzostwa Świata FIFA U-20 Polska 2019. Zaangażowanie firmy Hyundai w turniej wznosi to wydarzenie na wyższy poziom. Dzięki wsparciu Hyundaia, długoletniego partnera FIFA, tegoroczne mistrzostwa będą prawdziwym piłkarskim świętem rozegranym tutaj, na polskiej ziemi – stwierdził Jérôme Matteucci, Head of Marketing Rights Delivery FIFA
Hyundai od dawna angażuje się w inicjatywy sportowe. Celem jest zachęcenie ludzi, by w duchu przyjaźni dali się ponieść sportowym emocjom. Zwłaszcza piłkę nożną Hyundai traktuje jako kluczowy element swojej strategii marketingowej. Jest to ukochany sport fanów na całym świecie, także w Polsce. – Już niebawem czeka nas wspaniały turniej, prawdziwe piłkarskie święto w naszym kraju. Będziemy gościć nie tylko 24 najlepsze reprezentacje naszego globu, ale również setki tysięcy fanów z Polski i z całego świata. Już wiele razy udowadnialiśmy, że potrafimy organizować turnieje na najwyższym poziomie, jak chociażby EURO 2012, czy rozgrywane dwa lata temu Młodzieżowe Mistrzostwa Europy U-21. Jestem pewien, że i tym razem będziemy świadkami sukcesu organizacyjnego. Aby tak się stało, niezbędne jest odpowiednie zaplecze i narzędzia, a do takich z pewnością należą przekazane przez Hyundai samochody, które znacznie wpłyną na komfort i jakość pracy pod kątem organizacji mistrzostw – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Mistrzostwa Świata FIFA U-20 w piłce nożnej są organizowane przez FIFA co dwa lata i uczestniczą w nich zawodnicy do lat 20. W 2019 roku 24 najlepsze reprezentacje narodowe z całego świata po raz pierwszy będą walczyć o tytuł młodzieżowego mistrza świata w Polsce. W turnieju udział wezmą drużyny z Polski, Korei Południowej, Nowej Zelandii, Japonii, Tahiti, Francji, Włoch, Norwegii, Portugalii, Ukrainy, Arabii Saudyjskiej, Kataru, Hondurasu, Meksyku, Panamy, USA, Kolumbii, Senegalu, Ekwadoru, Urugwaju, Nigerii, Mali, Argentyny oraz RPA. Zarówno mecz otwarcia, 23 maja 2019 roku, jak i mecz finałowy mistrzostw, 15 czerwca, zostaną rozegrane na Stadionie Miejskim w Łodzi.
Od 1999 roku Hyundai jest dumnym partnerem Mistrzostw Świata FIFA. Przez kolejne turnieje, w 2002 roku w Korei i Japonii, w 2006 roku w Niemczech, w 2010 roku w Republice Południowej Afryki, w 2014 roku w Brazylii i w 2018 roku w Rosji, Hyundai wspierał logistycznie te największe na świecie piłkarskie wydarzenia. W 2010 roku firma przedłużyła strategiczną umowę partnerską z FIFA o Mistrzostwa Świata w 2018 i 2022 roku.