Aktualności

Hasło na autokar Polaków: UEFA zbiera pomysły. A może po prostu „Łączy nas piłka”?

Aktualności28.02.2016 

Firma Hyundai, jeden ze sponsorów UEFA EURO 2016 oraz oficjalny dostawca pełnej floty transportowej na potrzeby francuskich mistrzostw, tradycyjnie ogłosił zabawę, w ramach której fani wszystkich reprezentacji biorących udział w turnieju wybierają hasło na turniejowy autokar swej drużyny. Pierwszy etap konkursu, gdy każdy kibic może nadesłać własną propozycję, trwa do 1 marca.

Fani każdej z reprezentacji swoje pomysły mogą wpisywać (koniecznie w języku ojczystym) na specjalnej stronie internetowej akcji „Be there with Hyundai”, dostępnej pod » TYM LINKIEM « . Możliwość nadsyłania własnych zgłoszeń będzie otwarta do najbliższego wtorku. Następnie organizatorzy wybiorą po kilka najlepszych propozycji i poddadzą je pod głos kibiców każdej z reprezentacji. Start głosowania zaplanowano na piątek, 18 marca.

Wszystkie osoby, które wezmą udział w konkursie (zarówno nadsyłając propozycje, jak i oddając głos w rundzie finałowej) powalczą o specjalne nagrody: bilety na mecze UEFA EURO 2016 oraz oficjalne turniejowe gadżety. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona na początku maja.

Firma Hyundai tego typu akcję prowadziła także w trakcie trzech ostatnich mistrzostw, w których udział brała reprezentacja Polski. Wówczas, zgodnie z decyzją fanów, na autokarze Polaków znajdowały się następujące slogany:

- na mundialu 2006: „Biało-czerwoni! Waleczni i niebezpieczni!”

- na EURO 2008: „Bo liczy się sport i dobra zabawa!”

na EURO 2012: „Razem niemożliwe staje się możliwe.”

TAGI: EURO 2016, autokar, haslo, hyundai,

Zobacz również

© PZPN 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. NOWY REGULAMIN ŁNP od 25.03.2019 REGULAMIN PROFILU UŻYTKOWNIKA PZPN Polityka prywatności