Aktualności
Akcja #WszyscyNaPuchar jedną z trzech najlepszych w Europie!
Akcja #WszyscyNaPuchar znalazła się w trójce najlepszych kampanii dotyczących zaangażowania kibiców w sieci (Best Digital Fan Engagement Campaign). UEFA doceniła przede wszystkim wykorzystanie wielu platform (strona internetowa, Facebook, Twitter, YouTube), konkursy i reklamy na Facebook’u oraz osiągnięcie celu kampanii – liczbę kibiców, których udało się zachęcić do przyjścia na finał Pucharu Polski (37000 zamiast prognozowanych 5000).
Poprzednią edycję wygrał Zawisza Bydgoszcz, który w finale pokonał Zagłębie Lubin. Przeżyjmy to jeszcze raz!
W kategorii Best Digital Fan Engagement Campaign zwyciężyli Chorwaci, którzy w styczniu ruszyli z akcją „Be Proud”. Miała ona na celu zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w mediach społecznościowych. Oprócz #WszyscyNaPuchar wyróżnienie otrzymała również kampania Francuskiej Federacji (FFF).
Zobaczcie najśmieszniejsze momenty poprzedniej edycji Pucharu Polski, czyli #WszyscyNaPuchar w stylu "Łapu Capu"!
Pamiętajcie, że tegoroczny finał Pucharu Polski również odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Mamy nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej niż rok temu! W tym celu możecie na przykład zaprosić swoich znajomych na Facebook'u tak, jak zrobił to... Tomasz Iwan.
Jury, która wręczała nagrody podczas warsztatów KISS, szczególnie spodobał się nasz jeden filmik. Jaki? Przekonajcie się sami!