Aktualności

Akcja #WszyscyNaPuchar jedną z trzech najlepszych w Europie!

Federacja01.12.2014 
Pamiętacie naszą akcję #WszyscyNaPuchar? Zachęcaliśmy w niej wszystkich fanów piłki nożnej do przyjścia na pierwszy, historyczny finał Pucharu Polski rozgrywany na Stadionie Narodowym w Warszawie. Teraz nasza inicjatywa została doceniona przez UEFA na corocznych warsztatach „KISS Marketing Best Practices and Trends Workshop”.

Akcja #WszyscyNaPuchar znalazła się w trójce najlepszych kampanii dotyczących zaangażowania kibiców w sieci (Best Digital Fan Engagement Campaign). UEFA doceniła przede wszystkim wykorzystanie wielu platform (strona internetowa, Facebook, Twitter, YouTube), konkursy i reklamy na Facebook’u oraz osiągnięcie celu kampanii – liczbę kibiców, których udało się zachęcić do przyjścia na finał Pucharu Polski (37000 zamiast prognozowanych 5000).

Poprzednią edycję wygrał Zawisza Bydgoszcz, który w finale pokonał Zagłębie Lubin. Przeżyjmy to jeszcze raz! 



W kategorii Best Digital Fan Engagement Campaign zwyciężyli Chorwaci, którzy  w styczniu ruszyli z akcją „Be Proud”. Miała ona na celu zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w mediach społecznościowych. Oprócz #WszyscyNaPuchar wyróżnienie otrzymała również kampania Francuskiej Federacji (FFF). 

Zobaczcie najśmieszniejsze momenty poprzedniej edycji Pucharu Polski, czyli #WszyscyNaPuchar w stylu "Łapu Capu"!



Pamiętajcie, że tegoroczny finał Pucharu Polski również odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Mamy nadzieję, że będzie Was jeszcze więcej niż rok temu! W tym celu możecie na przykład zaprosić swoich znajomych na Facebook'u tak, jak zrobił to... Tomasz Iwan.



Jury, która wręczała nagrody podczas warsztatów KISS, szczególnie spodobał się nasz jeden filmik. Jaki? Przekonajcie się sami!

TAGI: Wszyscy na Puchar, akcja, UEFA, KISS, Stadion Narodowy,

Zobacz również

© PZPN 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. NOWY REGULAMIN ŁNP od 25.03.2019 REGULAMIN PROFILU UŻYTKOWNIKA PZPN Polityka prywatności