Aktualności
OSHEE partnerem oficjalnym piłkarskiego Pucharu Polski
– Rosnący od kilku lat prestiż Puchar Polski ma swoje wymierne przełożenie na zainteresowanie tymi rozgrywkami ze strony sponsorów. OSHEE jest kolejną marką, która dostrzegła korzyści płynące z faktu wspierania Pucharu Polski i jestem przekonany, że ta inwestycja przełoży się na rozpoznawalność oraz rosnące udziały marki OSHEE – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Pozytywnie oceniamy naszą dotychczasową współpracę, którą rozpoczęliśmy z PZPN w październiku ubiegłego roku. Marka OSHEE widoczna jest podczas wydarzeń organizowanych przez piłkarską federację, z początkiem roku wprowadziliśmy napoje izotoniczne dedykowane Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej. Naturalnym dla nas było rozszerzenie działań – stąd partnerstwo przy Pucharze Polski – dodaje Dariusz Gałęzewski, Prezes Zarządu OSHEE.
W ramach współpracy sponsoringowej marka OSHEE uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Oficjalnego Pucharu Polski”, a także możliwość wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Od stycznia 2017 roku dostępne są już napoje izotoniczne z logotypem PZPN, które z powyższego kontraktu zostaną zaktualizowane o logotyp Pucharu Polski.
Marka OSHEE jest obecnie liderem rynku napojów funkcjonalnych w Polsce i właśnie taki produkt zadedykowała współpracy z PZPN-em. Napój izotoniczny dostępny jest w czterech wariantach pojemnościowych, m.in. w puszkach o pojemności 315 ml. Wszystkie izotoniki dostępne są w wersji smakowej Multifruit, a w przypadku puszki dodatkowo w wersji Orange.