Aktualności
#Dopóki piłka w grze! T-Mobile oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej
Dzięki temu T-Mobile uzyskał możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim w odniesieniu do kilku podmiotów: drużyny narodowej seniorów, reprezentacji Polski U-21, kadr młodzieżowych i kobiecych. Ponadto operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące naszych drużyn narodowych i klubowych.
– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T-Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – powiedział Prezes PZPN, Zbigniew Boniek.
– Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T-Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.
MAMY NOWEGO ZAWODNIKA W REPREZENTACJI POLSKI!@TMobilePolska, witamy w drużynie narodowej! 🇵🇱
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) April 28, 2020
Więcej 👉 https://t.co/nrOUg22cfp pic.twitter.com/zEWY6eBK6O
– W tych ciężkich, zupełnie zaskakujących czasach, pełnych obawy o ludzkie zdrowie i życie, każda optymistyczna wiadomość jest bardzo budująca. Dlatego też jesteśmy pełni uznania, że tak renomowana firma, jaką jest T-Mobile, zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i będzie wspierała drużyną narodową do końca 2022 roku. Świadczy to o wielkiej klasie i odpowiedzialności naszego partnera, co szczególnie doceniamy w tak trudnym momencie, w którym znajduje się obecnie cały świat sportu – stwierdził Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.
W związku z zawartą umową, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020, logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie ono także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka.
Sponsoring reprezentacji Polski otwiera przed T-Mobile również inne możliwości – operator planuje wprowadzenie specjalnych promocji i nowych ofert dla swoich klientów, które ułatwią im bycie jeszcze bliżej sportowych emocji.