Aktualności

EURO 2016: Wymyślamy hasło na autokar Polaków! Wkrótce głosowanie

Reprezentacja24.02.2016 
Firma Hyundai, jeden ze sponsorów UEFA EURO 2016 oraz oficjalny dostawca pełnej floty transportowej na potrzeby francuskich mistrzostw, tradycyjnie ogłosił zabawę, w ramach której fani wszystkich reprezentacji biorących udział w turnieju wybierają hasło na turniejowy autokar swej drużyny. Pierwszy etap konkursu, gdy każdy kibic może nadesłać własną propozycję, potrwa do 1 marca.

Fani każdej z reprezentacji swoje pomysły mogą wpisywać (koniecznie w języku ojczystym) na specjalnej stronie internetowej akcji „Be there with Hyundai”, dostępnej pod »TYM LINKIEM«. Możliwość nadsyłania własnych zgłoszeń będzie otwarta do najbliższego wtorku. Następnie organizatorzy wybiorą po kilka najlepszych propozycji i poddadzą je pod głos kibiców każdej z reprezentacji. Start głosowania zaplanowano na piątek, 18 marca.

Wszystkie osoby, które wezmą udział w konkursie (zarówno nadsyłając propozycje, jak i oddając głos w rundzie finałowej) powalczą o specjalne nagrody: bilety na mecze UEFA EURO 2016 oraz oficjalne turniejowe gadżety. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona na początku maja.

Firma Hyundai tego typu akcję prowadziła także w trakcie trzech ostatnich mistrzostw, w których udział brała reprezentacja Polski. Wówczas, zgodnie z decyzją fanów, na autokarze Polaków znajdowały się następujące slogany:

- na mundialu 2006: „Biało-czerwoni! Waleczni i niebezpieczni!”

- na EURO 2008: „Bo liczy się sport i dobra zabawa!”

na EURO 2012: „Razem niemożliwe staje się możliwe.”

TAGI: EURO 2016, slogan, autokar,

Zobacz również

© PZPN 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. NOWY REGULAMIN ŁNP od 25.03.2019 REGULAMIN PROFILU UŻYTKOWNIKA PZPN Polityka prywatności