Aktualności
EURO 2016: Kibice zdecydowali! Wiemy, jakie hasło trafi na autokar Polaków
Przypomnijmy, że konkurs „Be There with Hyundai” trwał nieprzerwanie od grudnia ubiegłego roku. W pierwszej fazie wszyscy fani piłki nożnej mieli możliwość nadsyłania swoich pomysłów na hasła dla każdej z drużyn narodowych – co ważne, propozycje te musiały być formułowane w ojczystym języku danej reprezentacji. Następnie organizatorzy zabawy wybrali spośród nich po trzy najlepsze, które w fazie finałowej zostały poddane pod głosowanie kibiców z całego świata.
Miło nam poinformować, że w przypadku Polaków najwięcej głosów zebrał slogan, który jednoznacznie kojarzy nam się z sukcesem w kwalifikacjach do EURO 2016, a więc „Łączy nas piłka” . Zdaniem fanów okazał się lepszy od dwóch pozostałych propozycji, które znalazły się w finale: „Waleczne serca! Razem do zwycięstwa!” oraz „W bieli i czerwieni, w piłce zjednoczeni” . Reprezentanci Polski do oficjalnego turniejowego autokaru z tym napisem po raz pierwszy wsiądą tuż po wylądowaniu we Francji – 7 czerwca. W pierwszej krótkiej podróży pokonają na jego pokładzie dystans 26,5 km z lotniska w Saint-Nazaire do bazy w La Baule.
Kibice zdecydowali także, jakie hasła znajdą się na autokarach naszych grupowych rywali:
• Niemcy: „Die Tour de France zur Titelchance” (niem. „Dookoła Francji po tytuł”)
• Ukraina: „Мрія народжує переможців!” (ukr. „Marzenia tworzą zwycięzców”)
• Irlandia Północna: „Dare to dream” (ang. „Miej odwagę, by marzyć”)
Oficjalnie wybrane slogany dla wszystkich uczestników EURO 2016 można znaleźć pod »TYM LINKIEM«.
Warto też przypomnieć, Hyundai tego typu akcję prowadził w trakcie trzech ostatnich mistrzostw, w których udział brała reprezentacja Polski. Wówczas, zgodnie z decyzją fanów, na autokarze Polaków znajdowały się następujące slogany:
• na mundialu 2006: „Biało-czerwoni! Waleczni i niebezpieczni!”
• na EURO 2008: „Bo liczy się sport i dobra zabawa!”
• na EURO 2012: „Razem niemożliwe staje się możliwe.”