FORTUNA 1. Liga
Jak I-ligowcy budują swoją markę w social media. Sukces = większa liczba share’ów oraz like’ów
W dobie nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych istotną rolę odgrywa interakcja z użytkownikami. Social Media stały się głównym źródłem przepływu informacji między klubami sportowymi, kibicami a dziennikarzami. Facebook, Twitter i Instagram to dziś podstawowe narzędzia w rękach fachowców od marketingu sportowego i kontaktu z mediami. Widać to na przykładzie drużyn z polskiej ekstraklasy. A jak w tym obszarze odnajdują się I-ligowcy? Najlepiej w social media działa Arka Gdynia. - Coraz większym zainteresowaniem w mediach społecznościowych cieszą się zespoły z miast rozwiniętych sportowo, w których działa nie tylko piłka nożna. Widać także zależność pomiędzy sukcesem, a porażką drużyny - mówi Jakub Kacprzak, były szef marketingu Łódzkiego Klubu Sportowego.