Aktualności
Nowe logowanie do serwisów internetowych PZPN. Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Jeżeli nie otrzymałeś maila z linkiem do zmiany hasła, postępuj według następujących zaleceń:
1. Sprawdź, czy przesłana wiadomość nie trafiła do folderu z wiadomościami niebezpiecznymi (SPAM, JUNK).
2. Jeżeli nasza wiadomość nie dotarła do Ciebie i nie znajduje się w folderze z wiadomościami niebezpiecznymi, sprawdź ustawienia bezpieczeństwa Twojej skrzynki e-mail lub skontaktuj się z dostawcą usług, który świadczy dla Ciebie usługi skrzynki e-mail. Po zmianie ustawień Twojej skrzynki e-mail wróć na stronę logowania w portalu „Łączy Nas Piłka” i ponownie przejdź przez procedurę zmiany hasła.
3. Jeżeli na Twoją skrzynkę e-mail przyszło kilka jednakowych wiadomości z adresu serwis@pzpn.pl, pamiętaj, by wykorzystaj link z tej wiadomości, która przyszła najpóźniej, jako ostatnia.
4. Każdy link do zmiany hasła ma termin ważności ograniczony do 24 godzin. Jeżeli nie klikniesz w link w wyznaczonym czasie, zostanie on deaktywowany i zmiana hasła będzie wymagała ponownego przejścia przez procedurę zmiany hasła na stronie logowania w portalu „Łączy Nas Piłka”. Stosujemy tego typu ograniczenia, by zapewnić Ci pełne bezpieczeństwo w trakcie korzystania z naszych usług.
Czy przy zmianie hasła mogę wykorzystać swoje dotychczasowe hasło?
Tak, jeżeli nie chcesz zmieniać swojego dotychczasowego hasła, możesz użyć
go ponownie. Pamiętaj jednak, że musi ono zawierać co najmniej osiem znaków, małe i wielkie litery, przynajmniej jedną cyfrę i jeden znak specjalny.
Czy mogę usunąć swoje konto w portalu „Łączy Nas Piłka”?
Oczywiście, że tak. Jeżeli uważasz, że konto nie jest Ci więcej potrzebne, możesz je usunąć samodzielnie po zalogowaniu na swój profil. Odpowiednią funkcję znajdziesz w zakładce „MENU” – „DANE I USTAWIENIA”. W sekcji „DANE ADRESOWE I KONTAKTOWE” należy wybrać przycisk „Usuń konto”.
Jeżeli masz problemy z usunięciem konta, skontaktuj się z naszą infolinią lub wyślij e-mail na adres kibice@pzpn.pl. Wtedy jednak proces ten może zająć więcej czasu.
Gdzie mogę znaleźć informacje na temat moich danych osobowych?
Wszystkie informacje na temat Twoich danych osobowych przechowywanych w naszej bazie znajdują się w profilu użytkownika Łączy Nas Piłka. W zakładce „MENU” należy wybrać pozycję „DANE I USTAWIENIA”.
Czy mogę zaktualizować swoje dane osobowe?
Tak, Twoje dane możesz zmienić w każdym momencie. Jeżeli nie posiadasz aktywnej Karty Kibica, zaloguj się na swój profil w portalu „Łączy Nas Piłka”, wejdź na swój profil użytkownika, wybierz zakładkę „MENU” na ekranie, wybierz pozycję „DANE I USTAWIENIA”. Następnie kliknij przycisk „EDYTUJ DANE”, aby rozpocząć ich edycję. Pamiętaj, by na koniec zachować zmiany poprzez kliknięcie przycisk „ZAPISZ ZMIANY”.
Jeśli posiadasz Kartę Kibica skontaktuj się bezpośrednio z Infolinią PZPN. Pomożemy Ci dokonać aktualizacji Twoich danych zarówno w profilu Kibica na portalu „Łączy Nas Piłka”, jak i danych przypisanych do Twojej Karty Kibica.
Czy mogę nie akceptować nowego regulaminu Łączy Nas Piłka?
Akceptacja regulaminu portalu „Łączy Nas Piłka” jest obowiązkowa, by dalej korzystać z profilu użytkownika w serwisach internetowych PZPN. Brak akceptacji zapisów nowego regulaminu uniemożliwia dokończenie procesu logowania do Twojego konta. Jeżeli nie zgadzasz się z postanowieniami regulaminu portalu „Łączy Nas Piłka”, zalecamy bezpośredni kontakt z Infolinią PZPN i przekazanie prośby o usunięcie konta. Usuwając konto stracisz jednak dostęp do wielu funkcjonalności portalu „Łączy Nas Piłka”, w tym m.in. możliwość nabywania biletów na mecze reprezentacji Polski oraz innych korzyści, dostępnych wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.
Jak mogę skontaktować się z infolinią PZPN?
W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszą infolinią, dostępną pod numerem telefonu +48 22 55 12 300 lub adresem e-mail infolinia@pzpn.pl. Infolinia PZPN jest aktywna w dni robocze w godz. 8:30 – 16:30.