Aktualności
ATLAS Obuwie Ochronne Oficjalnym Partnerem Pucharu Polski
– Nasza konsekwentna strategia budowania marki Pucharu Polski powoduje, że z roku na rok popularność tych rozgrywek rośnie i cieszą się one coraz większą renomą. Jednocześnie zmiana wizerunkowa PZPN jest doceniana na rynku marketingowym i sponsoringowym. To sprawia, że firmy dostrzegają korzyści płynące ze współpracy z PZPN oraz chcą realizować swoją strategię marketingową w oparciu o współpracę z Federacją – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– Puchar Polski od dziesięcioleci jest orędownikiem profesjonalnego futbolu z zasadami fair play na najwyższym poziomie. Atlas również zapewnia najwyższą jakość w świecie pracy i to od 1910 roku. Dla naszych klientów w Polsce każdego dnia produkowane jest obuwie ochronne o najwyższym standardzie, aby ułatwić im świat pracy. Teraz czas na nowe wyzwania. Bardzo nas cieszy wspólne partnerstwo z Pucharem Polski – powiedział Hendrik Schabsky, Prezesa Zarządu firmy Atlas-Obuwie Ochronne Sp. z o.o.
W ramach umowy sponsoringowej firma ATLAS Obuwie Ochronne uzyskała prawa posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Pucharu Polski” oraz do wykorzystania we własnej komunikacji marketingowej oficjalnego logotypu Pucharu Polski. Marka będzie również obecna na nośnikach reklamowych podczas meczów i innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski.
Fabryka obuwia ATLAS w Dortmundzie należy do wiodących producentów obuwia ochronnego w Europie. Ten bardzo nowoczesny zakład produkcyjny wytwarza rocznie ok. 2,4 miliona par butów ochronnych w standardzie hightech. Uzyskanie takiego wyniku jest możliwe dzięki zaangażowanej pracy ponad 1 450 pracowników.